Dubai tur-retur!

I april var jeg på en lille svip tur ud af landet – og jeg var en meget glad qvinde! Det var nemlig noget af en drøm som gik i opfyldelse for mig! Jeg skulle til DUBAI! Freaking fucking kæmpe store ‘in the middle of no were’ Dubai! havde nogen sagt til mig for 2 år siden, at jeg ville sidde på en luksus strand, på en luksus beach club, med en luksus drink i hånden – så havde jeg rystet markant på mit hoved og grinet noget så voldsomt. Men det skete sgu! April 2016 kunne jeg vinge en STOR drøm af, takket være det firma jeg samarbejder med!

Og det blev ikke en stille og rolig lille tur jeg kom på. Rejste afsted med min fantastiske ‘partner in crime’, bedste veninde og business partner Maria Vallenquisth og vi delte værelse med vores skønne kollega og Caroline Bircow. Så du kan selv tænke dig til hvordan en uge for 3 mødre i Dubai endte! Vi var under varme himmelstrøg og vi var uden børn. Vi var i himlen i 6 dage….

Afsted med og mod luksus!

Vi spoler lige tiden tilbage til tirsdag d. 4. april i Danmark – kuffert er pakket og bilen står klar og jeg skal sige på gensyn til mine drenge, hvilket bestemt ikke var nemt! Jeg får sagt vi ses, mysset dem og givet med gaver. Det gør meget ondt i mit moder hjerte at jeg skal væk fra min Buddha baby – han har jo stort set været sammen med mig i 9 stive måneder! kun afbrudt af 3 dage i Göteborg (læs om den tur her). Men beslutningen om at tage afsted til Dubai, til Global Rally og til de varme himmelstrøg var taget og sommerfuglene var også begyndt at indfinde sig, da jeg står og mysser mine to guldklumper.

Jeg får hentet Maria i Køge og vi drager mod Lufthavnen! Allerede nu er stemningen høj, men det er den altid, når man er på vej på ferie. Du kender det godt, den der lidt høj i hatten stemning og man har bare en eller anden lethed over sig. I lufthavnen ender vi på Joe and the Juice og får lige købt lidt godt til ganen i Tax Free samt snakket med nogle skønne mennesker omkring muligheden.

Vi er efterhånden klar til at borde! Og vi bliver jævnt overrasket over flyet. Vi havde hørt at det var et stort fly – men at det var et af dem med ‘1. sal’, det var vi ikke klar over. Og yderligere så var det ren luksus, at der på den 6:55 timers flyvetur, var masser af plads (trods økonomi klasse) og der var et stort udvalg af film. Der røg straks La La Land på skærmen og en vodka juice til fly skålen!

Vi lander i Dubai kl. 23:40 – endda før tid. Men ender først på Hotellet kl. 03, da bagagen var mixet og Maria derfor ikke fik sin kuffert før! Her er allerede i lufthavnen extra stort, ja alt er faktisk kæmpe (specielt for en lille en som mig).

Ferien er i gang for fuld smadder!

Vi bliver kørt til hotellet i en lækker bil og smider os fluks i sengen – hvor Caroline allerede ligger og sover en lille oplevelse ud. Hun havde været på yacht tur med en masse kollegaer og var ret bombet. Vi aftaler dog hurtigt, at vi tager til Nicki Bach Club når vi vågner!

Om morgenen bliver vi ringet op af receptionen. En stemme siger; ‘Mam, your products are here’. Vi fik vores produkter og så kunne morgenmaden indtages! Det fede ved Forever er, at det er et verdensomspændende firma, så uanset hvor i verden du befinder dig, kan du få produkter. Vi fik vores aloe shot, ultra shake og vitaminpiller. Og så var vi klar til at indtage stranden i Dubai!

Og så skal jeg da love for at vi fik luksus at mærke. Klik ind på linket oven for, se hvad det er vi trådte ind i. Det var luksus!! Den vildeste Beach Club. Vi endte ved stranden på en solbænk, med den lækreste udsigt over havet! Vi fandt alle 3 vores mobiler frem og gik i gang med at networke, dele af oplevelsen og tage en masse billeder. Vi sippede lækre drinks og masser af vand i varmen, plus fik smut vores spæde mama-kroppe ind i solcreme. Udsigten var ‘to die for’! Det var perfekt at ligge der med sin telefon og dele sin oplevelse med jer, der følger med på Instagram og snappen. Jeg er sikker på at flere af jer kunne mærke hvordan vi bare nød dette 110%! Og mens vi nu lå der i solens ståler og blev opvartet af de ansatte, så kunne vi jo lige byde ind med at snakke om hvad det egentlig var vi lavede i Dubai og til hverdag.

Med wifi eller 4G og telefonen kan du arbejde over alt med NWM!

Vi var ikke kun i Dubai for at få en brun krop og opleve det ekstravagante. Vi havde alle en mission, at få et par nye IFBO’s i vores team. Så jo flere vi kunne tale med om hvad vi laver, jo bedre. Og Maria fik oplevet hvad det vil sige at tale med vildt fremmede, endda på engelsk! Dagen gik og vi havde nu tilbage lagt 6 timer på en luksus strand, hvor vi alle fik noget for hånden. Det er netop det fede ved denne livsstil. Alt du har behov for er Wifi eller 4G og telefonen, så kan du arbejde over alt med NWM.

Vi endte på hotellet igen kl. 16 for lige at nette os! Turen gik derefter til Manager møde i The Villa Dubai, hos Kim Madsen, der blev lagt guldkorn frem til os og inden Caroline og jeg så os om, var vi inviteret på middag i det 850 kvm lækre hus. Jeg ringede efter Maria, som fluks kom med en Taxa og så gik der crossline og hygge i gang.

Vi sad en god flok danske Business owners, som alle var i et vældig humør. Men hvem ville ikke være det, med amarone i glasset, de bedste personer i selskabet og så i 29 graders varme kl. 21 om aftenen. Vi lærte en masse nye personer at kende denne aften, det var herligt. Der blev talt mål, planer, Summer party ect.

Jeg husker ikke hvad tid vi endte på hotellet, men vi var trætte og i godt humør. Næste dag, blev vi enige om at smutte til poolen på hotellet, når Caroline tog til Seminar i World trade Center of Dubai. Der skulle noget for hånden, vi var alle ret oppe at køre over den sparring og de ideer vi havde fået med på vejen.

Fint besøg til Fly like an Eagle seminar!

Med et noget tungt hoved vågner vi da Carolines ur ringer – hun har en ‘Fly like an Eagle date’ i World Trade Center Dubai. Så hun tager forventningsfuldt afsted mod et lækkert Seminar. Maria og jeg gør os klar til en dag ved poolen! Noget vi begge lige kan holde til. Jeg går fluks i gang med at planlægge hvordan mit business skal vokse globalt. Så jeg er i gang med pen og papir, har taget Jayne Leach i ørene og NU skal den satme ha’ en skalle. Nyder solens stråler mens jeg ligger der og grifler løs og lader mine drømme og mine planer, komme et skridt nærmere.

Midt i al planlægning og drømmeri, napper vi os en gang Nachos og en drink. Caroline vender retur hen over middag. Spruldende af energi, høj på oplevelsen og med masser af ny info til os. Vi bestiller en omgang strawberry daquries og sætter os til rette i en solseng. Caroline har BIG NEWS! For det vildeste skete under ‘Fly like an Eagle’. Selveste Prinsen af Dubai, Hamdan bin Mohammed Al Maktoum, dukker op. Han vil ‘bare’ gerne lige se hvad det var, det er Forever Living. Okay – så har vi ligesom sat standarten her i Dubai. Mener bare, når selveste hans højhed dukker op, så må vi fylde lidt i landskabet. Men det var ikke alt hun kunne komme med, de talere som havde været på, havde givet hende SÅ meget! Så vi så en lang og sindsyg god video med en dame fra Syd Afrika, hun har et motto – GROW or DIE! Og det må man sige hun lever op til! Hun har bygget en stærk organisation op, som har givet hende mere end hun nogensinde har kunne drømme om! Vi var meget inspireret af hendes fortælleringer og ideer.

Inden vi så os om, skulle vi op og gøre os klar! Det var nemlig tid til at vores mentor og manager, Tatjana skulle have sin første Charimans Bonus!

Fester med os er bare noget særligt!

Vi står klar kl. 17:30 sharp ved Juramaia Bach Hotel, hvor White chik party finder sted. Det er der de 500 første Charimans Bonus checks skal deles ud. Det er VILDT det her. Vi går gennem Hotellet – Gigantisk og ekstravagant! Ud på den anden side, hvor vi følger en lang passage ned til Jumeirah Beach, med udsigt til et af verdens dyreste Hoteller Burj al Arab Jumeirah (kan anbefale at se 360 tour).

Nå men, festen er allerede godt i gang, maden er sat op, flok går rundt og mingler og mødes på kryds og tværs af lande. Det er herligt at se og være en del af! Vi mødes med de andre danske FBO’s. Vi er alle spænde på aftenens indbringning af Charimans bonus chek. Ved bordet står der hele 7 personer som skal modtage en check. Ved 22 tiden går det løs! Og ikke nok med at vi såt på en af de mest berømte strande og fester, så topper firmaet den med det her!

En freaking fucking nedtælling på seglet af Burj al Arab Jumeirah!

Får stadig kuldegysninger når jeg ser denne video! Og oven i kan jeg mærke den følelse som vi alle stod med, da Tatjana skulle åbne sin check. Det var en stor tude koncert med masser af skrigen, hujen og vilde jublen. Vi krammede i masse vis, både i ‘bunke’ og enkeltvis mellem hinanden. Det var så overvældende en ting at overvære og det var så vildt at se glæden. Og så var vi, der var til stede, meget beæret over – at Tatjana netop fik denne check som bevis på en flot indsats og et godt stykke arbejde. Vi har været med til at skabe denne check!!!

Som du nok kan forstå, så var dette en ultimativ oplevelse! Og det er bestemt ikke sidste gang at den skal opleves. Næste gang vil jeg dog gerne selv være den som star med checken! Få min 13. løn udbetalt på en check. Ikke dårligt. Og det vilde er at DET ER MULIGT! Så en pinkiswear mellem Jette (Tatjanas mor), Caroline og jeg, var hvad der skete efter denne check kom ud. Endda noget større en Tatjana have regnet med. FEDT!

Festede natten lang!

Efter denne oplevelse, kom der drinks på bordet. 2 uplines som havde fået check, gav noget til ganen. Stemningen var høj i alle hjørner af stranden og alle havde en krammer, at gi’ til sin sidemand samt lykønskning med checken. Flok begyndte så småt at trække hjem, stranden blev mere rolig, festen blev overtaget af en DJ i stedet for lækker live musik. Vi, Maria, Caroline og jeg, dansede rundt i vores barer tæer. Vi havde en fest, var høje på hele oplevelsen og hvad fremtiden ventede os. Da musikken slutter ryger vi mod udgangen og efter en masse selfies til snappen og gode grin, falder vi i snak med bandet. Vi ender med at tage videre i byen med dem, de vil gerne vise os Dubai om natten på en hip Nat Club. Og vi er klar!

Dubai by Night!

Baren vi skal på, ligger også ved Jumeirah beach. Vi bliver kørt i en golfbil derud og ser en bar i vandet for enden af en lang mole. 360 hedder den og er tidligere spillested for manageren af bandet. Han er i øvrigt fra Australian og bor nu i Dubai. Det er faktisk utroligt, at vi pt ikke har mødt et eneste menneske som er født i Dubai. Alle vi har talt med er tilflyttere. Vores glædes rus vil ingen ende tage, så vi lever os ind i musikken og stemningen omkring baren. Vi drikker drinks, small talker, spotter nye poteintielle team medlemmer (bandet var selfølgelig blevet prospected) og får talt en masse. Alt i alt en super tur på bar med nogle super sjove gutter. VI ender med at trække os tilbage ved 3 tiden ca. og fanger en golf bil tilbage til Juramaia Bach Hotel og her planter Caroline og jeg os ved poolen 10 mintutter, da Maria lige napper en tur mere med golfvognen, for at tale Forever med ham gutten der har kørt denne vogn frem ot tilbage på molen i 15 år!!! Vi runder Mac D på vej hejm, jep så dumme var vi. Vi lander i sengen alt for sent og må tilstå at vi godt kan lide Duba by night.

THE GLOBAL RALLY – lade cheks rulle!

Det er fredag – vi er en smule trætte og har en stor dag foran os! Vi skal til Dubai World Trade Center sammen med 12000 andre Business Owners. DET HER BLIVER VILDT! På vej i taxaen har vi allerede sommerfugle i maven og vi er MAX klar til at opleve det her! Klar til at hylde alle de folk som skal på scenen og have deres velfortjene del af overskuddet fra Forever. Det er så fedt! Gør din chef nogensinde det? Måske med en lille bonus på et par tusind til ALLE, men har ikke hørt om et firma der deler ud på samme måde som det sker i Network Marketing!

Stemningen er helt fænomenal da vi kommer til WTC. Bare indgangen taler for sig selv. Kæmpe skilt med firmaets Solgan – ‘If it doesn’t make you smile – change it’! Der er rød løber, der er folk fra hele verden, der er musik , der er selfie stænger og flag i luften og alle er med et smil på læben. Vi når kun lige inden for, før vi stoppes af de første indere der gerne vil have taget billede sammen med os. Dette sker gentagende gange gennem både fredag og lørdag.

Vi indtager salen sammen med 700 scandinaviske IFBO’s. Stemningen er uden sammenligning med noget andet. Alle som i ALLE er glade. Der synges, danses på stolene, krammes hej. Vi ser nye og bekendte ansigter. Jeg mødte en af mine store forbilleder – Claire Spence. Hun måtte lige have ros og en high five og jeg et billede. Fedt med imødekommende personer som er ens inspiration.

Hele showet begynder! og jeg skal love for der ikke er sparret på scene showet. Hele fortællingen omkring hvordan Dubai er opstået fra ørken til Mutili milliard by, blev vist på den mest fantastiske måde. Og derefter starter det, uddeling af checks og anerkendelse samt pinninger af managers. Forever kan bare det der med at skabe en stemning, og lade de cheks rulle! Den ene efter den anden kom ind og de blev større og større, på få timer var der delt mere en 500.000$ ud. Flere lande blev hyldet til at være en del af TOP 10 – hvor vi fra Scandinavien sneg os ind på en 5. plads! Vi fik også næste års Eagle Manager Retreat placering at vide. Vi skal til Arizona i USA! – Firmaet fylder 40 år til næste og og det fejres med at vi alle kan komme hjem til der hvor det hele startede!

Dagen gik så stærkt, det var en vild oplevelse. Vi endte på hotellet godt bombet og ville bare have hurgtig mad, så vi endte med PizzaHut og hygge op hotellet.

Dag 2 med cheks!

Lørdagen startede tidligt med en hurtigt shake, og så afsted mod WTC. Flere cheks skulle deles ud og de sidte lande på TOP 10 skulle hyldes. Alle de store FBO’s skulle på scenen i dag. Kan nævne dem jeg synes bør nævnes og som inspirerer mig –  Kim madsen, Natalie Heeley, Jayne Leach og Rolf Kip.  Jeg vil ikke begynde at skrive for meget om dagen, da man kan sige at stemningen var den samme! Det som var anderledes ved denne dag, var at jeg blev rørt på en meget extrem måde! At se disse personer modtage deres cheks SAMMEN med deres BØRN! Jeg stor tudede flere gange – tænk at jeg en dag står og kan modtage sådan en 13. løn med mine børn! Det er sgu da for vildt. Og ved du hvad DET KAN DU OS! Det kan vil alle – det halder blot om mindset og hvad vi er villig til at tilsidesætte i en periode for at nå dette mål!

Nå men – hele baduljen slutter af med at vi finder ud af hvor vi skal være til næste år! Alle er mega spændte og vi tuder, hviner og krammer hinanden da vi finder ud af, at vi skal til DALLAS TEXAS!

Slutter af i godt selskab.

Aftenen byder på lidt oplevelser. Vi vælger at spise på Asia Asia i Dubai Marina ved Pier 7. Et vildt lækkert sted og her skal vi da retur i morgen for at gå lidt rundt.

Lørdagen sluttes af med Scandinavien migle party på Hotel W. Fest på deres top floor bar. Der blev sagt tillykke, miglet og talt mål og drømme. Det var skønt at brainstorme med ligestillede og dejligt at få input fra folk som ser muligheder i stedet for begrænsninger. For i dette virke er man nødt til at gøre op mig sig selv, om man vil lytte til den negative blok! Jeg vælger at gå mod strømmen og tage den hårde med positive vej!

Caroline smutter tidligt, da hun skal med et fly hjem om natten. Maria og jeg fester med nogle crosslines og nyder aftenen. Vi har en dag ved poolen i morgen.

Sidste dag i Dubai!

Vi vælger at sove lidt længe! vi udnytter det at vi kan sove uden børn der vækker os en sidste dag! Vi spiser morgenmad på hotellet og smutter ned til poolen. Dagen igennem er præget af total afslapning og kæmpe planlægning af hvad der skal ske når vi kommer hjem. Maria vil bygge et team op nede i Tyrkiet, hvor hun har lejlighed. Jeg vil vokse over hele verden og ved ikke hvor jeg skal starte – det endte med Kenya!

Flere danskere begynder at indfinde sig ved poolen. Dagen i dag skal flere danske IFBO’s til bryllup hos Kim og Sophie. Er sikker på det bliver en kanon oplevelse, desværre skal jeg ikke selv med – men Kim og jeg har heller ikke haft den store kontakt op til nu. Da vi er færdige ved poolen, gør vi os klar til den sidste aften i Dubai. Turen går til den indiske restaurant på hotellet. Maden var perfekt og det samme var selskabet. Vi tog en taxa ind til Pier 7. Gik langs Dubai Marina – den største marina lavet af mennesker. Og den er sgu meget imponerende, alt er jo gigantisk dernede – men Marinaen har bare noget extra over sig. Du går blandt de vildeste sky skrabere og under de vildeste broer, i marinaen er der de mest sindsyge både. De mindste er som de største vi ser her hjemme! Udsigten er spektakulær og du vil bare ikke hjem derfra.

Vi er på visit i et lille center – Dubai Marina Mall. Vil måske ikke betegne det som lille, men det er det i forhold til hvad man ellers kan komme i af shopping centre dernede.

Efter en kæmpe is og endnu flere vide oplevelser i det lille center – så vender vi hjem til hotellet. Der skal pakkes og vi skal gøre klar til afgang i nat.

Vi hopper i seng, alt er klart og så er det ellers bare at få noget søvn! Vi har en 7 timers flyve tur på luksus maner, akkurat som på vej derned. Vi glæder os til at se familien og til at komme hjem til vores elskede børn. Jeg kunne mærke mit savn da jeg lukkede mine øjne og tænkte – vi ses igen en anden gang Dubai!

På gensyn Dubai.

Jeg sidder nu her hjemme i Danmark. Sommeren er kommet og jeg nyder at jeg kan smide mig i haven. Men jeg ville nu gerne ligge på Nikki Beach CLub eller Jumeirah Beach med en kold drink i hånden, manden på den anden ligge stol og børnene legende i sandet. Jeg er helt sikker på at jeg skal retur til Dubai. Jeg er SLET ikke færdig med at opleve hvad der kan opleves dernede. Jeg takker igen firmaet jeg arbejder med, for at give mig denne oplevelse og for at jeg nu har endnu et sted jeg vil retur til. Familien og jeg skal derned næste år! Det er mit mål – vi skal på luksus ferie og nyde livet. Besøge Kim og hans familie, op i Burj Kalifa, på Safai tur, ride på kameler og bare nyde hinandens selskab!